برطرف کردن بوی کپک از فرش یا موکت
نوشته شده توسط : ادمین

توجه: قبل از شروع، از نوع تار و پود فرش خود مطلع شوید برای این منظور برچسب پشت فرش خود را بخوانید. درصورتیکه جنس تار و پود فرش شما حساس است مانند ابریشمی، پشمی یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا شستشوی فرش شما با دستگاه های مخصوص و در کارخانه قالیشویی انجام شود.

مقدمه:

اگر در مناطق مرطوب و شرجی زندگی می کنید ، یا خانه مرطوبی دارید. احتمالا برای شما هم پیش آمده که فرش یا موکتتان کپک زده باشد. برای حذف بوی کپک و قارچ باید منبع قارچ و کپک را پیدا کنید؛ و با حذف کپک و قارچ بوی قارچ را از بین ببرید. اگر فرش یا موکت خود را تمیز کرده اید و هنوز فرش یا موکتتان بوی کپک می دهد، حتما  زیر فرش و موکت خود را چک کنید احتمالا قارچ ها و کپک های زیر فرش را فراموش کرده اید.

Removing-Mold-from-Brown-Rug

 مواد و وسایل مورد نیاز:

سرکه سفید

اسپری ضد عفونی کننده فرش

آب کرم

آب لیمو تازه

حوله خشک و تمیز

اسفنج قالیشویی یا زبر

تشت

برس قالیشویی

 

شستشوی لکه کپک و قارچ با مواد:

بهترین ماده برای از بین بردن قارچ و کپک سرکه  سفید است که طبیعی است. اما اگر سرکه سفید ندارید می توانید از مواد ضد عفونی کننده موجود در دارو خانه ها استفاده کنید و روی قارچ ها و کپک ها اسپری کنید و پس از ۱۰ دقیقه  آن را بشویید.به نحوی که زیر قارچها و کپک ها تشت بگذارید و آب گرم روی فرش یا موکت بریزید به نحوی که آب کثیف وارد تشت شود. البته بهتر است که قالیشویی و موکت شویی برای کل فرش یا موکت انجام شود زیرا ممکن است که کل فرش آلوده شده باشد و در آینده در سایر مناطق آشکار شود.

۲-RC-dry-rot-moisture-mildew-2-300x210

همچنین می توانید از آب لیمو تازه برای از بین بردن کپک ها و قارچها استفاده کنید.

فراموش نکنید که پس از شستشو آب و رطوبت اضافی را با حوله خشک و تمیز بگیرید و  خشک کنید، سپس اجازه دهید در سایه و در معرض وزش باد خشک شود. برای این منظور می توانید اگر هوا سرد نیست در ها و پنجره ها را باز کنید.

 

نکته: در آخر به یاد داشته باشید که باید هرچه سریعتر قارچ و کپک را از بین برد و شست زیرا در صورت عدم شستشوی به موقع می تواند موجب گسترش قارچ و کپک شود.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: